måndag 26 november 2012

Måndag


Hej!
Back in sweden.

Orkar inte lägga in bilder och berätta om Italien ikväll, så jag spar det till imorgon.

Helgen har bestått av jobb. Jag jobbar ju varannan helg, men har tagit på mig lite extra nu. Känns som att lite extra pengar skulle sitta fint nu när vi ska flytta och göra om en massa på nya stället. Surfar inredning och finular på hur jag vill ha det :)

Idag efter jobbet åkte jag och T ut i skogen med hundarna. Dom fick köra lite intervaller och göra lite människosök. Å efter att dom var trötta och nöjda så åkte vi och storhandlade. Känns skönt när kylskåpet är fullt igen. Sen hängde jag med och kikade på när T och grabbarna spelade match. Det blev oavgjort idag - spännande ända till slutet, en rolig match med andra ord!

Sen var vi duktiga och tvättade ena bilen.
Så nu är den ren och fräsch igen. Ska nog ta toyotan imorn. Båda bildarna har varit så sjukt skitiga nu när det varit dåligt väder och man har åkt på E4an. 

När T åkte och jobbade så tränade jag ett pass. 
Känner mig sjukt missnöjd med min kropp just nu, för första gången någonsin. Visst kan man ogilla vissa saker ibland men jag har för det mesta ändå varit rätt nöjd. Jag inser det nu när jag för första gången ser det som ett problem som jag måste ta tag i ;) Så jag ska försöka skära ner på läsk, sötsaker och träna lite oftare. Har lagt upp en plan - så nu måste jag se till att hålla den!

Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv