onsdag 19 februari 2014

Last days with my iphone


 På alla hjärtans dag jobbade jag kväll. Så då passade vi på att ta med oss kaffe, varm oboy och mackor ut i skogen. Härligt värre att det är typ snöfritt även där. Bara vissa skuggpartier där det ligger lite kvar. Dom senaste två dagarna har även solen kikat fram under dagarna. Hur härligt som helst. Jag behöver verkligen lite sol nu!!!


 I måndags när jag slutade jobba klockan två sken solen och jag hade världens agilityabstinens. Några samtal senare var jag påväg till Kilafors Hundhall för träning med Annika. Två timmar av underbar agility. Jag var lite orolig att Mikes tassar inte skulle hålla, men det gjorde dom!! Härligt! Vårat eviga smörjande har alltså gett resultat. Så nu håller dom även för hans galna framfart på banan.  Jag ska försöka ta mig råd att åka upp med jämna mellanrum nu tills man kan träna utomhus igen.


2 kommentarer:

Bloggarkiv