onsdag 3 juni 2015

Onsdag

Vilken härlig morgon!

Solen sken så efter en morgon med lillhjärtat i familjen så slängde jag in fyra maskiner tvätt i tvättstugan, lämnade över hemmet och barn till Tobbe och tog med mig Mike till klubben för ett agilitypass. Byggde upp en jätterolig övning där vi byggde vidare på runt men även la till ett hopp med samma dragning som på tävlingen i helgen (det som han rev). Även nu väljer han att svänga åt höger trots att jag visade vänster. Men med lite övertalning kom vi överens till slut :) Så än så länge så litar han nog inte riktigt på alla mina beslut i banan. Särskilt inte om balansen finns med och lockar.. ;) Men han gick fint och inte en enda rivning på hela passet. Tänk om han kunde vara såhär samlad under en hel tävlingsdag också.

När vi kom hem igen så fixade Tobbe det sista med tvätten och jag lagade matlådor åt honom. Sen åkte jag och Hanna ner och träffade alla mammor och barn i föräldragruppen. Idag kunde alla ses igen, alltid varit någon borta nu på slutet pga. sjukdom eller annat.. Så det var roligt att se hur alla har växt. Casper som är och har varit minstingen i gänget har dragit iväg rejält och var nog längst av alla just nu. Hanna är nog den som är minst i gruppen just nu.

  
Några timmar och massa lek senare så började gänget bli lite trötta och då satte Maelona på Babblarna på mobilen och dom känner nog alla barn igen. Dom satt som ljus runt i kring och kikade. Gullfisarna våra!!  


Jag var så sugen på tapas ikväll så jag lyxade till det lite på kvällskvisten när mini hade somnat. Blev sjukt besviken dock då dom hade bytt ut flera saker i tallriken. Korvarna var så äcklig så jag kunde inte ens äta dom :( Den har ju varit så sjukt god tidigare. Hoppas dom byter tillbaka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv