lördag 12 september 2009

5 års kalas med tårta och god natt sagor!

Det är inte varje dag någon fyller 5 år.
Nathalia ringde mig tidigare i veckan:

N:Hej Helena. Vill du komma på mitt kalas eller?
H: Ja, när ska du ha det då?
N: Ja.....det är rå den här månaden iallefall...

Ok :)

Ikväll åkte jag dit. Myste med världens underbaraste sykonbarn. Öppnade paket, fikade, åt tårta, tatuerade oss, läste god natt sagor och bara myste! Härlig kväll!

För övrigt är det tävling i östersund ihelgen. Alla är där. Utom jag!
Eller det kanske inte riktigt stämmer...men det känns som så. Jag hade också velat varit där. Men jag får vara hemma och jobba och tjäna pengar istället. Men det är nog bäst så. Har en liten paus från agilityn just nu, bara tränat en gång på nån vecka. Ganska skönt efter en intensiv sommar. Men lite kliar det allt i fingrarna...

Men...jag har ju ett hus iaf :D
Vardagsrummet klart! Nu är det bara hallen och badrummet vi väntar på...

2 kommentarer:

  1. Va härligt det låter! Jag vill oxå ha et hus.. typ 1 dag i månaden:P..

    // Hanna

    SvaraRadera
  2. Grattis Helena!!! Till både den sista ag. pinnen och flytten! Det måste bara vara så skönt!!! Själv har jag inte riktigt kommit i ordning efter flytten men nu äntligen har jag Internet på min dator. Så filmerna från Frövi dyker upp senast imorgon! Hoppas att allt är bra!

    SvaraRadera

Bloggarkiv