söndag 17 januari 2010

Slut på helgen

Å lika bra var väl det, för jag har nämligen jobbat hela :)

Idag hade jag och Annika bokat träning i hertsjö. Men Annika, eller ja... fjösen som hon numera kallas bangade pga...ja för att hon är fjösig helt enkelt ;)
Så jag och Lee tränade i en timme själva. Byggde upp en kombination med olika delar som vi har tränat separat tidigare och kollade om det fungerade även i en längre kombination. Å det fungerade finfint! Han gick riktigt bra idag, inga frågetecken så jag är jättenöjd :)
Skönt att känna att det går framåt.

Efteråt åkte jag och grabbarna till Berit och Cajza

2 kommentarer:

  1. Jag ville verkligen med idag.. Jäkla trist att jag inte kunde!

    SvaraRadera
  2. hmmm.....fjösig kan du vara själv....och du ville ju bara ha med mig att erbjuda till ev mördare iaf så undrar vem som är fjösig....

    SvaraRadera

Bloggarkiv