onsdag 28 maj 2014

Kursavslut, första sparken & sommar på jobbet

I måndags var det sista gången på min nybörjarkurs i agility. 
Det har varit ett riktigt roligt gäng med härliga hundar så som alltid är det trist när det är slut. Jag hade inte tänkt haft någon mera kurs iår eftersom vi ska ha barn i oktober, men nu blev ja sugen på att köra en fortsättning nu i sommar iaf. Nästan alla ville gå det så man kanske ska köra en? Kommer väl ha fullt upp med annat sen :)


 Nu i veckan har vi byggt om fruktdisken och gjort SOMMAR också!
Härligt och fräscht med alla sommarfrukter tycker jag! 
Å nektarinerna är ju bara såååå goda just nu!! För att inte tala om dom svenska jordgubbarna!!!!

Imorn är vi lediga både Tobbe & jag. Lyxigt!!
Sen är det bara jobba på fredag innan jag går på ledig helg å på söndag åker ju vi till Nice!!! 
Ska bli hur härligt som helst!!

Måste ju tala om att jag kände första riktiga sparken i söndags också 
  Nu är vi i vecka 20, alltså halvvägs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv