lördag 31 maj 2014

Tommy Lee

Många som frågar hur det är med Lee nu efter att han blev sjuk.
Kom på att jag inte skrivit något om det.

Han är iaf sitt glada, härliga jag igen. Å det känns jätteskönt. Lika aktiv som han var innan, men lite begränsad. Han har fortfarande problem med balansen och känns lite sne. Svårt att förklara. 

Vi får iaf lyfta in han i bilen nu för han har problem att sikta in sig rätt själv så när han försöker så blir det lätt att han slår i och trillar ner. Jag har tränat lite agility med honom och det går helt ok på smallhöjd. Höjer jag till large så måttar han och saktar ner så han nästan stannar framför varje hinder. Märks att han tyckr det är svårt.  Balanshindrena vill jag inte göra med honom eftersom han har problem med balansen, och jag tycker inte att det vore värt det att han ramlar av och gör illa sig. Så nu kör vi på mest för att ha roligt. Å smallhöjd går minst lika bra :) 

Nu hoppas vi att vi inte blir sjuk nå mer och att vi får många 
fina år till tillsammans! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv