söndag 12 april 2009

Glad Påsk!

I veckan har det varit full fart på jobbet. Massor med folk som storhandlar till påsk, så det har varit jättekul att jobba. 

Jag har varit ledig lördag och idag söndag, så i fredags när jag slutade jobba så åkte jag hem och duschade och åkte till Helen och Robert på fest. Sen åkte vi ner på tranan och club 25. Jag hade jätteroligt hela kvällen. Trots att jag var ute med bara grabbar som inte ville dansa ;) Men till slut lyckades jag övertala Andreas iaf så han dansade med mig. Så lite dans blev det.

Eftersom fredagen blev så himla lyckad så bestämde jag mig för att gå ut igår med. Så igår kväll for jag till Björnsjön och hämtade hem Camilla. För är Camilla med så får man ju dansa. Å dansa gjorde vi hela kvällen. Jätteroligt! Lite trist att det är så mycket yngre ute nuförtiden, det kan väl aldrig vara så att man börjar bli gammal....eller?

Idag känns det som att soffan är bästa stället, så där ligger vi nu jag och Tyson och myser. Kikar på  Hjälp jag är med i en japansk tv-show. Så himla roligt. Tore är ju bäst. Synd att han åkte ut bara. Lite synd om honom oxå som gjorde illa sig...stackarn. 

Var ute och gick en långpromis i skogen imorse med hundarna. Det kändes som sommar ute, hur härligt är inte det!! Ikväll blir det mys med Mats. Börjar bli hungrig nu..
Lite sugen på sån här mat som vi åt hos Hanna i vinter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv