måndag 13 april 2009

I don't like mondays

Väldigt bra låt det där.

I vanliga fall gillar jag måndagar, men idag när alla andra är ledig så känns det lite tungt att åka och jobba. 15:00 till 23:15 också. Men det räknas ju som söndag så man får väll tänka på pengarna. Dom behövs nu efter mina tandläkarbesök...usch...så trist att lägga flera tusen på tänderna...ja får ångest så fort ja tänker på det ;)

Idag regnar det för fullt. Skulle egentligen upp på klubben och träna agility med Berit och Annika. Men det blev inställt. Så då åkte jag Mats, Greger och Brani och åt lunch på Esras. Så sen när jag var ute med hundarna passade jag på att träna lite lydnad med Lee. 

Ibland så förvånar han mig verkligen. Inkallning med ställande och läggande har varit sådär för oss. Han har väldigt gärna velat ta extra steg emot mig. Han tycker lixom det är onödigt att stanna då han ändå ska fortsätta komma snart. Å nu har vi ju haft lydnaden lite på is i vinter. Motivationen har inte funnits. Så igår när jag gjorde en inkallaning så kommer han i världens fart in, tvärnit, full fart in, och pang ner i backen, fint avslut. What
? Så idag när vi tränade så gjorde han det igen. Man kan ju hoppas att han fortsätter att göra det sådär fint. Lillkillen! 
Bara det att han slängde sig i backen i farten. Han som knappt har velat lagt sig. Ja lovar att en snigel hade kunnat slagit honom i det tidigare ;) 

Ibland är han allt för söt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv