lördag 26 juni 2010

Midsommar!

- Midsommarafton 2010 -

Midsommarafton firades hos Helen & Robert.
När vi kom bjöd Helen & Mickis på en supergod bål, med en massa spirello
glassar i. MUMS! Sen grillade vi, åt sill & drack nubbe.
Å det var så gott så jag glömde helt bort att knäppa några kort ;)
Sen efter vi ätit så lekte vi lekar. Norsk fylla & dragkamp.
Vi var uppdelade i två lag. Mitt lag vann båda grenarna :)
Knäppte lite kort under kvällen, bjuder på några här..

Mitt lag - Vinnarna!


Motståndarna - Förlorarna ;)
Springer man såhär...
Så kan det gå såhär...
eller såhär...
eller såhär...
(å ja...äppelträdet överlevde attacken!)
Lagen förbereder sig för dragkamp bredvid midsommarstången

Mickis, Anders, Robert & Helen

Jerry & Helen


Helmer & Mats


Robert x2

Det var en jättetrevlig kväll!
Trubadur & allsång.
Roliga människor.
God mat.
Dans.

Anders & Helens mamma får avsluta denna kväll.. ;)


''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''



- Midsommardagen 2010 -

Idag har jag varit så trött så trött. Första dagen på min semester.
Så med all rätt så sov jag till elva idag. Det tycker jag att jag var värd.
Särskilt efter gårdagens firande hos Helen & Robert.
Hela dagen har varit lugn. Kikat på film och bara slappat.
Skjutsade iväg Mats till Johnny för några timmar sen.
Dom skulle dricka öl och bygga en trapp. Killgöra :)

Så för en liten stund sen så åkte jag och grabbarna iväg
och gick en lång härlig promenad. För en gångs skull hade
jag kameran med, så idag tänkte jag bjuda på lite sommarbilder.






































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv