tisdag 6 september 2011

Död?

Nä va!
Trött

Idag fixade vi det sista på banken. Nu är jag inte husägare längre. Dags att vända blad & gå vidare. Omtumlande år. Skönt att få ett avslut. Att vi fortfarande är vänner. 10 år tillsammans är lång tid. Många minnen! Jag önskar verkligen Mats allt det bästa i livet!

Kände att jag behövde åka och rensa tankarna lite. Vad passar bättre än en lång skön promenad med B & sen lite agilityträning med bästa grabbarna. Connor fick oxå följa med. Han gick bra idag. Mike fick träna på att bara gå på mina muntliga komandon, fel tunnelingång, svängar och kontaktfält. Lee fick träna flytigt och fart, med svängar inlagt. Ett kort, men bra pass.

Nu har jag nyss ätit middag. Gjorde ju en fantastiskt god stek igår!! Så gissa om dagens middag var efterlängtad. Nu ska ja snart upp på klubben. Ska stämma av med Janne över hur vi ska lägga upp husvagnsplatserna till tävlingen i oktober. Å lämna av lite mera priser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv