söndag 25 september 2011

Vilka hundar ja har!!

Mike slog till och blev Klubbmästare i agility idag! Å Lee kom tvåa :) Tycker dom var såå duktiga idag! Verkligen inget jag hade väntat mig. Vi har ju knappt tränat nå nu på slutet och ändå går dom in och presterar. Riktigt kul!

Mike var galen idag på plan men ändå lyhörd på alla signaler. Märks att dom saknar att träna & tävla. Jag ska skärpa till mig nu och komma iväg oftare igen. Lee är så himla duktig också för han går in och gör sina nollor. Två av tre lopp idag. En snopen rivning i ett lopp. Ibland känns han så enkel. Synd tiderna inte räcker till riktigt på vanliga tävlingar, för han känns så fin ibland nu.

Idag var en bra dag att köra agility på helt enkelt. Som grädde på moset sken solen hela dan!

2 kommentarer:

  1. Meen du ser ju hur fint håret var iallafall på kortet!!

    SvaraRadera
  2. Duktiga ni! Det är verkligen en prestation att gå in och göra det ni gjorde utan någon träning! Missar jag att träna blir det lätt pannkaka ute på plan! ;)

    SvaraRadera

Bloggarkiv