söndag 22 mars 2015

Välkommen helg



Våran lilla rocktjej

I torsdags var vi och träffade Bomhusligan. Mammor & alla barn. Va roligt det är nu när dom kan ligga på golvet tillsammans och leka lite. Vi var hos Maelona i deras fina hus och hon bjöd på jättegott fika. Timmarna bara sprang iväg. Som vanligt när vi ses.  

Mike tycker det är piss å skit att behöva ha tratt. Man kan tex inte kissa å bajsa om man har den på sig. Så när vi går ut måste vi alltid ta av den. Nu är han jätteduktig och låter mig sätta på den igen utan att kämpa emot. Första gången den skulle på efter operationen så fick Tobbe å jag kämpa hur länge som helst. Det finns nog ingen hund som är så envis & bångstyrig som Mike när han sätter den sidan till. Jag tror både han och jag längtar tills han får springa och följa med på promenaderna som vanligt igen!
 
I helgen har vi haft det riktigt bra. I fredags kom svärmor och var barnvakt åt Hanna så Tobbe och jag fick gå på bio. Vi såg Fifty Shades Of Grey. Jag tyckte den var bra och Tobbe tyckte det var en tjejfilm. Men det var supermysigt att komma iväg bara vi!

Igår åkte vi ner på stan och hade familjemys. Vi köpte lite strumpor åt Hanna ( å ja det blev bara strumpor. tänk va bra det går att hålla sig när Tobbe är med.. ;P Undrar varför... :)
Sen åt vi på Java. När vi hade ätit klart så ringer Tobbes pappa som ville komma och hälsa på Hanna. Så då stannade vi kvar på Java och fikade med honom. Jag måste ju ha sett hemskt glupsk ut för vi fick TVÅ kladdkaksbitar istället för en. Jashar sa att det var för att dom var så liten. Yeah right! Jag delade iaf med mig av en till Tobbes pappa.

Sen på kvällen hade vi myskväll hemma.
Jag åkte iväg och köpte lite smått & gott och sen kikade vi på gladiatorerna och åt tapas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv