onsdag 8 juli 2015

Juni

13 Juni var vi upp på Bröllop. 
Min kusin Carro gifte sig med sin Henric. Bröllopet var jättefint! Carros klänning var helt gudomlig! Festen efteråt var på Woxna Herrgård. Så medans vi var där och roade oss så var min mamma och pappa barnvakt åt Hanna för första gången. Det gick jättebra!

En helg var Tobbe, Jonas & Daniel ner till Stockholm och sprang Superior race. Grymt bra av dom!!  Bilden här ovan är ett snap som Tobbe skicka så ingen av dom är med på bilden.
Samma dag hade Hanna sommarfest uppe i Bollnäs. Så svärmor var snäll och hade våran Hanna tills Tobbe kom hem så jag kunde gå ut och festa med bollnäsbrudarna och gå på Hälsingenatta. Vi hade en sjukt rolig kväll, jag sov kvar hos Hanna så dagen efter gick vi och köpte pizza på picasso. Det var inte igår precis.. Men allt är ju sig likt däruppe :)

Även om borta är bra så är ändå hemma hos dom här två bäst!
Det här var ju min första natt utan Hanna och ååå va man saknade lillskruttan!! Tobbe med för den delen ;) Men det var nog roligt för dom att få vara lite själva också. Å allt hade ju gått kanon!

Ja hon växer ju verkligen nu våran lilla tjej.
För några veckor sen lärde hon sig krypa så nu är det full fart här hemma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv