torsdag 10 mars 2016

Torsdag


Fixade i ordning Hanna för dagis imorse innan Tobbe kom hem från jobbet och skjutsade henne dit. Sen när han kom hem strax före sju så tog jag lite sovmorgon med honom. Han jobbar ju fortfarande natt så han sover mellan 7-14 innan han hämtar henne igen.  Jag blev sjukskriven till på onsdag nästa vecka när jag var iväg till läkaren. Jag får inte heller jobba på frukten längre pga. alla tunga lyft. Å jobbet kan inte omplacera mig så nu måste jag nog sjukskriva mig tills jag fått svar om graviditetspenningen. Drygt! Det här förstörde min planering totalt. Å eftersom jag är sjukskriven så får Hanna vara på dagis.  Jag var iaf till barnmorskan för andra gången den här graviditeten. Man kan ju inte säga att man är iväg lika ofta nu som första direkt ;) Allt såg iaf bra ut! Jag ligger exakt lika i vikt som förra gången. Magen är lite mindre nu sa hon, även fast jag känner mig mycket större nu.

Så vid tio när jag klev upp så drog jag och Sture ut och utforskade lite nya vägar runt huset. Solen sken och värmde så det var verkligen kanonväder! Hittade perfekta promenadvägar att gå med hundarna. En väg tror jag att jag kanske kan ta barnvagnen med i sommar också. Hoppas!!!


Han är allt söt våran lilla räv!! 

Dryga timmen senare var vi tillbaka hemma igen. Jag bytte då och tog Mike med mig ut. Vi gick samma runda som jag och Sture. Tyvärr var det lite molnigare när vi tog oss ut så det blev bara ett kort på Mike. Alla blev så tråkiga i ljuset som blev. Tänk va skönt det är att gå med en och en ibland. Självklart är det roligt och enklare att gå med alla samtidigt och dom kan busa och härja av sig. Men ibland när tiden finns så försöker jag få egentid med dom. Å i det här vädret idag så passade det perfekt!

När jag kom hem så kändes det på att man varit ute och gått. Jag tycker den här graviditeten är jobbigare än den med Hanna. Mera krämpor den här gången ;) Mera sliten i kroppen kanske.  Så jag lånade Tobbes surfplatta och kikade lite på Crüft. Det var roligt att Maria Melakari och Issa från Sverige vann agilityklassen! 

Passade på att dammsuga lite idag. Solen påminner en verkligen när det är dags att städa nu...
Sen vid halv tre kom äntligen våran lilla solstråle hem! Både hon och Tobbe var trötta och ville sova middag. Jag kände mig pigg och tänkte vara uppe men så ville dom att jag bara skulle ligga med tills dom somnade. Gissa vem som också somnade... Vaknade nästan med lite ångest över att jag sovit bort nån timme. Sen blev det bara handla, äta mat och natta Hanna. Hon och Tobbe passade på att bada lite innan sängdags. Bytte lite sängkläder och tänkt packa upp och stryka lite kläder innan jag tänker slappa framför tvn innan jag också ska sova.

Man hinner aldrig så mycket som man tror om dagarna längre..

Igår var vi föresten på IKEA och handlade lite garderobsdelar som Tobbe satte upp igår. Så snart har vi garderoberna klara i sovrummet! En del är klar och en del är på gång att bli klar :) Ska bli skönt när det är gjort. Just nu är det ingen ordning på kläderna. Tänkte passa på att rensa ur garderoben på samma gång. Hanna tyckte iaf IKEA var ett toppenställe att försöka rymma ifrån mamma och pappa och leka kurragömma på. Hon sprang och skrattade och kröp in i alla små vråar hon hittade. Vi blev tvungen att hämta en vagn att sätta ner henne i till slut så hon var stilla :) Busungen våran! Allt går så himla fort just nu! Hon kan försvinna på nån sekund så det gäller att hålla koll. 

1 kommentar:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att i förhållande till Anderson i flera år, han gjorde slut med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka, men allt var förgäves, jag ville att han tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, jag bad honom med allt jag gjort löften, men han vägrade. Jag förklarade mitt problem med min vän och hon föreslog att jag hellre bör kontakta en spell caster som kunde hjälpa mig kasta en trollformel för att föra honom tillbaka, men jag är den typ som aldrig trott på spell, hade jag inget annat val än att prova det, jag postas passet caster, och han berättade det var inga problem att allt kommer att bli bra innan tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig innan tre dagar, kastade han förtrollningen och överraskande i den andra dagen, var det runt 04:00. Mitt ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom att det var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag gjort löftet att någon jag känner som har en relation problem, skulle jag vara till hjälp för sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfull spell caster som hjälpte mig med min egen problem. e-post: drogunduspellcaster@gmail.com kan du maila honom om du behöver hans hjälp i din relation eller annan.

    1) Love Spells
    2) förlorad kärlek Spells
    3) skilsmässa Spells
    4) Förbindelse Spells
    5) Bindnings Stava.
    6) Breakup Spells
    7) Förvisa en tidigare Lover
    8.) som du vill ska främjas på kontoret / Lottery spell
    9) vill att tillfredsställa din älskare
    Kontakta denna stora man om du har något problem för en varaktig lösning
    genom drogunduspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera

Bloggarkiv