måndag 23 mars 2009

Lite lätt deprimerad..


Jag har varit sjuk hela helgen, är t.o.m hemma idag. Å nu SNÖAR det! Va är det här? Vart tog min vår vägen???? Nu tycker jag verkligen snön kan ta och försvinna puts väck, samma väg som jag tycker min förkylning kan göra.

Eftersom jag har tvingats vara inne hela helgen pga min förkylning så har jag faktiskt tränat liiiite lydnad igen. Den har ju legat på is ett tag nu.  Jag var och lånade Annikas metallapport, så nu har vi tränat det inomhus. Lee tycker att den är så fruktansvärt äcklig och han kan inte förstå varför jag vill att han ska ha den i munnen. Men med lite falukorv så har vi nu en början..

Jag tror jag behöver lite vår för att hitta motivationen för lydnaden. Agilityn däremot är så himla rolig så det känns som att man aldrig får nog. Efter Fagersta tävlingen fick man verkligen mersmak. Älskade lilla Lee gick som en pärla, och vi hittade flytet och den där lilla extra gasen. Det var verkligen roligt. Å det bästa av allt var att Lee visade även den gasen på träningen med laget efteråt. Helen blev jätteförvånad, och jag blev överlycklig. Nu måste vi bara kunna hitta den och det där flytet varje gång. Det är så himla roligt just nu för det känns som att Lee utvecklas för varje gång vi tränar. Nu får det bli maj så säsongen sätter igång på allvar!!!

Nu ska här badas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv