onsdag 18 mars 2009

Onsdagkväll - Lill lördag

Mats ska på Roma och äta med jobbet då han slutar, sen ska han åka och repa. 
Så gissa om jag blev glad då Hannis hade bokat bord på tranan ikväll :) Tummen upp!!
Så ikväll ska Hanna, jag , Katja, Max, Mats (not mine) och en som Hanna inte kom ihåg namnet på dit och käka. Gott och mysigt att äta ute tycker jag. Å 25 spänn är det verkligen värt!


Tror det blir en sånhär ikväll. Plankstek är ju sjukt gott!


Igår hyrde jag och Helen ridhuset och tränade lite. Vi byggde en hoppbana med mycket fart 
så man fick styra hundarna på håll. Det var en riktigt rolig bana av Veronica Bache. Jenna gick superbra, både Helen och jag blev lite förvånad över flytet. Hon har verkligen utvecklats enormt. Lee gick oxå bra, han visade t.o.m upp samma flyt/drag som han hade ihelgen på en del av banan. Riktigt roligt. Tänk om man kunde trolla fram det jämt. Det måste jag verkligen lära mig. Det är så kul när man märker att det går framåt. Jag längtar redan tills torsdagsträningen imorgon. Det är kombinationer och Jocke som var ansvarig tror ja...så det blir nog bra, han brukar göra roliga banor, så då kan ju inte kombinationerna vara så mycket sämre ;)
Nä dags att sätta lite fart...Klockan går...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv