tisdag 31 mars 2009

Tittar man ut ser de ut som....VÅR!

Nathalia, Julen 2008. Hon tyckte det var roligare om man gjorde en min på kort ;)

Härligt!!
Fler sånna här dagar. Solen strålar för fullt. Härligt härligt!!

Igår bestämde jag och Nathalia att hon ska sova hos mig på lördag. Hon har velat det länge och eftersom jag är ledig ihelgen så passade det bra nu. Det ska bli jättekul att bara vara hon och jag :)  Så helgen ser jag fram emot nu!

Livet känns bra just nu. Det känns som att jag börjar komma ikapp. Det har varit så mycket ett tag med flytt, jobb och en massa andra saker. 

Mats ringde precis och bjöd mig på lunch, så nu måste jag skynda mig att duscha och göra mig klar. Mysigt att äta ute på stan, det gör jag alldeles för sällan nu för tiden.

Ikväll blir det agilityträning med sm-satsningen också. Jag längtar!!!

Nu ska skaffa lite eld i baken så Mats slipper vänta sen ;) CIAO!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv