fredag 27 mars 2009

Vilken vecka!

Jag hinner ingenting!

Å jag borde hinna allt!

Egentligen hade jag en månad kvar att betala på min lägenhet innan uppsägningstiden hade gått ut, men efter lite strul så fick jag flytta ut redan den här månaden. Liiite panik eftersom jag har hela förådet kvar att flytta, plus mina soffor och min säng som ma
mma och papppa ska köra till edsbyn.  Kruxet är att jag jobbar varje dag den här veckan, plus hela helgen. Å på kvällar hinner man inte speciellt mycket. Igår körd
e Mats och jag och hämtade vitrinskåpet iaf. Så ikväll ska jag till lägenheten och torka ur alla skåp och garderober, och packa dom sista grejjerna. På lördag kväll ska snälla Annika hjälpa mig att flytta dom sista kartongerna. På söndag kör vi möbler & städar järnet!!!

Så den här veckan blir det ingen agilityträning alls, förutom den vi var iväg på i tisdags. Då var det träningstävling mellan alla lag. Det gick hyffsat. Kontaktfälten satt bra, och han hade ganska bra drag. Lite hakningar tyvärr, men det är som
 Karin sa, han har utvecklats mycket under det här året. Å det mesta har kommit nu på slutet, så fortsätter det såhär så blir det nog bra. Det ska bli r
oligt att se hur den här tävlingssäsongen kommer att bli!

Nä nu ska jag ta en snabbdusch, och sen ska jag och hundarna ta en härlig skogspromenad i det underbara vädret! Solen skiner & snön smälter...lovley ;) Ett steg närmare våren!

Dags att väcka grabarna kanske?...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv