fredag 21 augusti 2009




Igår var det lite spännande. Vi skulle besikta huset!
Besiktningen gick som väntat iaf så det känns skönt :)

Jag var ledig hela dagen igår. Kan inte säga att jag gjorde så mycket nytta. Besiktade huset, gick en lång skogspromenad med hundarna, bokade boende inför helgen...

På kvällen köpte jag och Hannis mat på kina. Sååå gott! Jag sparde lite så jag har till en matlåda idag. Så nu längtar man till lunchen redan ;) Roligt att hinna umgås lite. Jag har varit och tävlat nästan hela sommaren, så nu ska det bli skönt att hösten kommer så man hinner umgås med alla man känner.
I onsdags var jag på tranan och åt med Camilla, Chrisse, Helena, Tobbe och Johan. Camilla och C var lika nykär som tidigare. Så jag är glad för hennes skull. Roligt att vi fick träffas och umgås lite, det var verkligen evigheter sen sist.

Nu ska jag ta tag i den här dagen. Vi har nytt schema på jobbet så vissa fredagar jobbar jag 16-21. Idag är en sån fredag. Lite annorlunda tid mot för vad jag brukar jobba. Men ganska skönt med sovmorgon måste jag medge ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv