fredag 5 februari 2010

Ibland saknar jag dom sååå mycket!



Idag är en sån dag. Fick en inbjudan av Micke igår att åka och hälsa på dom ihelgen. Han skulle bort så han tyckte syrran behövde lite sällskap :)

Jag ska ju hämta valp, annars hade jag helt klart åkt. Fick en ny kalender på dom för 2010.
Då fanns den här härliga bilden med på Jonathan, när han kör radiostyrd bil. Störtskön!
Kanske blir lite svårt och se när den blev så liten...snodde den av syrrans facebook nämligen :)


Den andra primmadonnan tappade sin lösa framtand i veckan också. Så nu har gotjejen värsta gluggen. Måste verkligen ta mig till byn och hälsa på dom snart!


Nu hoppas jag att den här dagen går fort! Ska städa och göra fint här hemma. Sen ska jag jobba några timmar och sen är det bara att sova, för att sedan kliva upp och hämta hem min lille Mike!!!! :)

Trevlig Helg!!


2 kommentarer:

Bloggarkiv