torsdag 11 februari 2010

Torsdag

Idag ska jag jobba igen. Nu är min mammaledighet slut. Jag jobbar kväll idag och slutar tidigt imorn så det ska nog gå bra. Han ligger bra till hos husse som valt att vara hemma med honom.. ;)

Imorse tog vi lite sovmorgon vaknade inte förns halv åtta. Annars har lillkillen vaknat 7:15 varje morgon. Eller nästan...7:13 också. Men skrämmande precis varje dag....som en inställd väckarklocka ;)

Så idag på förmiddagen gjorde vi vårat första besök till klubben. Lämnade av kalendrarna till agilitytävlingarna, och gick en lite promenad i det härliga vädret. Solen sken och det var riktigt skönt! Mike gick små bitar och satt i filt vissa bitar. Sen när vi kom tillbaka var Mike trött så då la han sig och sov i bilen. Varmkörde den så det blev varmt och skönt. Sen körde jag lite intervaller i ljupsnö med Tyson och Lee. Märktes att dom tyckte det var skönt att få jobba lite efter dom senaste dagarnas promenader. Nu sover alla tre så sött här hemma.

Glömde ju föresten att berätta att jag fick världens bästa present av Annika igår. Ett presentkort på Maja & Pluto. Så nu ska jag köpa det där snygga kopplet och halsbandet ifrån Hurta som jag har kollat ut. Har hittat ett varsit åt alla tre. Förbaskat dyra bara när alla tre ska ha men man får väl ta en i taget :)

På lördag blir det 30-års fest här hemma!
Mike och Lee ska natta hos Berit.

Nu ska jag fixa lite mat innan det är dags att jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv