tisdag 7 augusti 2012

Imorn är det ett år sen jag träffade världens finaste människa!!

Ni vet när man kikar på en film och två personer är sådär sjukt lyckliga tillsammans så när man kikat klart på filmen känner man sig nästan lite kär själv,  bara för att den där lyckan har smittat av sig. Å man önskar att det kunde vara som på film.

Det sjuka är att jag har det så nu. Jag kan komma på mig själv med att bara känna mig sådär jäkla lycklig. Han får mig att sakna honom innan han ens har gått, bara för att jag vet att han snart ska åka.  Ibland önskar jag att jag kunde krama in honom i kroppen bara jag håller riktigt hårt. Älskar att snusa honom på halsen för han luktar alltid så gott. Å det finns inget bättre än att få somna och vakna upp tillsammans. Han gör mig till världens lyckligaste!! Å jag hoppas att det här bara är det första av många, många år tillsammans...


Jag är så himla glad att du är min!!!
Älskar dig Tobias!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv