onsdag 22 augusti 2012


Lusten att blogga är lite borta så uppdateringarna fortsätter att vara kassa.
Kanske blir bättre nu när hösten kommer..

Har jag sagt att jag älskar hösten?
Man blir fylld av en massa energi i kroppen!

I veckan så laddade jag upp för en riktigt myskväll.
Det regnade ute och Tobbe jobbade så jag köpte hem en massa nya tidningar som jag läste.
Sen blev det några avsnitt av Hart Of Dixi. Heeelt fast i serien. Så jag tjuvar och laddar hem ;) 
Hatar att vänta på nästa avsnitt och nu har T lärt mig hur jag får hem dom. Lyxigt!

Köpte föresten världens mysigaste tröja på H&M häromdagen. En kornblå stickad. Älskar´n!!!

Å jag har blivit erbjuden väääääärldens roligaste grej så jag är sååååå glad!!!!
Hemligt än bara så jag får inte säga nå...så jag säger bara WIIIIIIIIEEEEEE!!!!!!!

Nä nu ska ja se ett avsnitt av HOD..imorn kommer Hannis och hälsar på. 
Trevlig kväll allihopa!!

Å vet ni...jag älskar den här karln!! :)





1 kommentar:

  1. Du är inte ensam om att inte uppdatera bloggen. Bättre än mig är du i alla fall! ;) Era och jag ska äntligen tävla ihop på söndag. Vi har inte tävlat på över en månad! Har tagit det lugnt i sommar men jag har ett par tävlingar kvar i år att köra så förhoppningsvis får vi räkna oss som klass 3-ekipage innan året är slut. Vill tävla individuellt i Rättvik och inte bara lag!

    Vad har ni för tävlingsplaner? Hur pass aktiva är din nya klubb?

    SvaraRadera

Bloggarkiv