måndag 3 september 2012

Icona pop

 Anna & Alex på Brända Bocken.

Anna knäpper kort innan Alex & jag var riktigt beredd ;) 

Strawberry Daiquiri.

Hej hopp!

Dagarna springer förbi. Sommar har blivit till höst och dagarna har mest bestått av jobb och mys med familjen. För nån helg sen spelade Icona pop på Heartbreak här i Gävle. Alex & Anna kom ner så vi var ut och festade. Krogen var väl ingen höjdare direkt men det var kul att träffa Alex och få uppdatera sig lite om allt som händer i Bollan. 

Jag och Tobbe var sjukt nära att köpa hus också. Allt var klart, vi hade vunnit budgivningen och det enda som återstod var en kontrollbesiktning av huset. Sjukt tråkigt när det kom fram att det var fukt i grunden. Så pass att hela grunden skulle vara tvungen att bytas inom nåt år. Ägarna blev nog lika förvånade och besvikna som oss. Samtidigt var det ju sjukt skönt att vi inte hunnit köpa det. Såklart att det ska vara nå fel när läget var perfekt, vi hade fått plats med en egen agilitybana på gården, på landet men ändå bara tio minuter in till stan. Trist, men det var väl nån mening med det hela får man hoppas. 

I fredags hade vi inventering på jobbet vilket gjorde att jag fick jobba från 6.00-22.10 på fredagkväll. Sen upp och jobba 7-17 på lördag. På kvällen var vi ut och käka med Palle & Mats. Sen somnade jag ganska tidigt..det bästa med söndan var att jag skulle få sovmorgon. Men när jag vaknade på söndan så var jag jätteförkyld med feber. Så det var bara att ringa och sjukanmäla sig. Är hemma från jobbet idag med och känner mig inte helt 100 i kroppen men jag tänker ändå försöka att jobba imorn. Så håll tummarna att den här förkylningen ger med sig nu och försvinner fortare än kvickt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv