tisdag 25 september 2012

Mysig höstkväll i Boloungen parken igår.

Hej Hopp!

Ny vecka nya möjligheter.
Igår jobbade jag men slutade tidigt så jag och Tobbe åkte ut en sväng med hundarna i skogen. Sen skjutsade jag honom till Escape och jag hyrde en film som jag kikade på. 

Passade på att prova mitt nya te som jag fick i present av Tobbe häromdagen.
Det var riktigt gott :) Så mysigt att krypa upp i soffan och kika på film när det är höst ute.

 Helgen som var var riktigt skön. Inget planerat, inga måsten ingenting.
Det var länge sen det var så. Jag passade på att njuta lite extra.
Tog en dag på stan i lördags. Shoppade lite nya kläder och mös med hjärtat. Sen åkte vi och grattade Ebba som fyllde 3 år. Å på kvällen åkte jag till Cissi för tjejkväll.


Idag har jag hunnit vara på sjukhuset, gått promenad och tränat alla tre hundarna och nu håller jag på och gör portergryta. Smarri smarri!!! Tycker det är så himla gott!!
Jag blir alltid sjukt sugen på att laga grytor, soppor och annan mat när det är höst. Jag kanske är sugen annars också, men är dålig på att ta mig tid till att laga sånt som tar lite längre tid att laga till. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv