tisdag 25 september 2012

Film Tips


Tänkte tipsa om mina absoluta favorit höstfilmer!
(Ja, man kan faktiskt ha såna.. ;) 





P.S. I love you
En sån film som man ena stunden sitter och gråter så ögonen svullnar igen för att i nästa sitta och känna sig alldeles lycklig och kär. MÅSTE-FILM-NR-1

The Vow
Jag trodde det här var en töntig film. Har sett den i filmbutiken länge utan att brytt mig om den. Till slut så hyrde jag den. Å nu skulle jag kunna se den om och om igen...En film där man gråter, känner sig kär och lycklig, och där man inser hur viktigt alla småsaker är. Den är även baserad på en sann händelse. SE-DEN-FILM-NR-2

Allt för min syster
I den här filmen gråter jag från början till slut.
Den är så sjukt bra och den som inte grips med av filmen måste ha nåt fel.
Jag köpte filmen dagen efter jag hyrt den typ.
MÅSTE-FILM-NR-3

The Holiday
En riktig feel-good film. 
Perfekt att se på hösten när man kan krypa upp i soffan med te och en skön filt.
SE-DEN-FILM-NR-4


Har man missat nån av dom här filmerna, ja då har man helt enkelt missat något riktigt bra i filmväg.
Så SE DOM!!!
Å har ni redan gjort det så förstår ni nog precis vad jag menar...

...dom är verkligen så sjukt bra!







2 kommentarer:

  1. Men hallåååå, jag som aldrig har tid att sitta på rumpan har ju inte sett nån av de där filmerna...., kanske får ta och ändra på det....

    SvaraRadera
  2. Amen. Precis de filmerna som jag skulle kunna tänka mig se ännu en gång!

    SvaraRadera

Bloggarkiv