måndag 3 september 2012

Måndag


Imorse kände jag att jag behövde komma ut och få lite luft. Ligga hemma sjuk instängd i en lägenhet är ingen hit direkt. Så jag och Turbo tog en liten lullapå-promenad runt kvarteret. Så himla skönt med lite frisk luft! Solen var framme och det var en sån där dag som man helst av allt vill spendera i skogen hela dan. Men nu när jag kom hem så är kroppen trött fast jag inte har gjort nåt. Så nu blir det en liten middagslur innan det är dags för lunch.

Jag har föresten börjat lite köksträning med Turbo. Att träna en mops är ju..hm..lite speciellt ;)
Vi har börjat med lite enklare tricks. Han växlar mellan att vara en galen liten duracell till att bara sitta helt stilla och fundera. Gohund!! Vi får väl se hur det artar sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv