tisdag 14 augusti 2012

Natti natti

Sötaste mopsen i världen!!

Trodde väl aldrig att jag var en mopsmänniska, men jag har nog ändrat mig.
Satan i gatan vilka roliga hundar!!
Ingen tävlingshund kanske, men världens bästa och roligaste vardagshund.
Han är så enkel att ha med sig överallt. Bästaste lill-Tubben!!

Idag bara försvann dagen..
Fick äntligen min efterlängtade sovmorgon.
Sov till 10.30 typ.

Sen har dagen bestått av hundpromenad, tvättning, mys i soffan och bio.
Var och kikade på Total Recall & Colin Farrell med T. 
Jag tyckte inte den var så dålig som den kritik den har fått i tidningarna, men inte helller någon höjdarfilm.

Nu blir det sista promisen med hundarna för idag innan sängen väntar.
Imorn blir det jobb igen och tut-bingo med svärmor.
Håll tummarna att vi vinner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv