tisdag 3 september 2013

Saknar & längtar


Åh! 
Ikväll är jag så sjukt träniningssugen. Men nu är det mörkt ute och ikväll hade jag velat haft med Annika. Hittar skitroliga banor som hade varit så mycket roligare att köra tillsammans. Ibland saknar jag verkligen våra träningar så sjukt mycket! Tur Mike och jag tar tåget upp till Bollan på fredag. Annika hämtar upp oss på station och sen drar vi vidare till Myssjön och sover i stugan. Tävlingar i Timrå ihelgen! Vi har inte tävlat tillsammans på över ett år tror jag det är. Ska bli så sjukt sjukt kul!!! Ni anar inte! Agility är roligare om man delar det med nån som tänker, tränar, pushar, peppar och får en att köra på och göra det lite bättre än vad man annars gör. 

Helgen är såååå efterlängtad!!
Hittade föresten ett skitsnyggt halsband till Mike idag med döskallar på. Så vi slog till :)

Körde ett sjukt jobbigt pass här hemma ikväll. Inte hundarna utan jag den här gången. Samma pass som på crossfiten fast jag bytte ut en övining som jag inte hade grejjer till. Mina ben är helt döda.

Tre dagar till helg...

1 kommentar:

Bloggarkiv