fredag 6 december 2013

Träningssjuk


Nu tycker jag att det är dags att Gävle bygger en agilityhall. 
Är inne i ett träningsstim just nu. Önskar jag hade ett välbetalt jobb och kunde åka till Bollan och träna med gänget där, men det har jag tyvärr inte ;)
Så därför tränas det mycket lydnad just nu. 

Första veckan på nya jobbet är snart slut. Bara helgen kvar. Mycket nytt att lära sig men nu känns det som att man börjar komma in sig mer och mer. Tobbe fick skjutsa mig imorse eftersom det var typ snökaos ute. Tog bussen hem och fick börja med att skotta. Sen gick jag och Tobbe ut och gick med hundarna. Dom har varit helt galna ute i snön. Det märks att dom tycker att det är kul! 

Tommy Lee fyllde 7 år igår också. Sjukt va tiden går fort! Han firade med några skivor falukorv :)
Nu kommer T snart hem med mat så ska vi ha fredagsmys!

Tänkte avsluta med lite agilityinspo!
Jenny Damm och Lilli blev årets agilityhund i large. SJUKT IMPONERANDE!! 
Deras första agilityår. Måste vara rekord? Jag skulle bli sjukt förvånad om dom inte tar en landslagsplats nästa år. Nettan & Jenny har verkligen gjort ett kanonjobb!!

När jag ser en sån här video vill jag bara åka och träna med Annika!!!!!!!!
NU!  Do you know the feeling? :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv