söndag 29 december 2013

Snart slut på december och 2013

Snart slut på december och 2013.
Här hemma har det varit fullt upp senaste tiden. Förutom jobb så har jag och Tobbe varit på bio med fina vänner. Vi var och såg Hobbiten. Älskar dom filmerna!! 


 På julaftonsmorgon så var jag och Annika till Kilaforshundhall och tränade ett pass. Sjukt roligt!! Inte tränat agility sen i höstas. Det enda som var trist var att Mike efter första träningspasset fläkte upp båda trampdynorna på framtassarna. Suck. Både han och jag blev lite besviken att vi inte kunde träna klart. Men en som blev desto gladare var Lee som fick köra mera istället :) Turbo var med husse i sandviken så det blev ingen träning för hans del. 


Igår åkte jag och svärmor ut till Valbo och shoppade lite. Fyndade ett par skitsnygga skor på rean. Sen köpte jag även ett nytt linne och lite smycken, fast dom var det ingen rea på. Jag brukar ju aldrig hitta nåt på rea så jag var supernöjd över att det dyraste jag hittade hade en 50%lapp!!


Kvällen igår avslutades med överraskningsfest för David som fyllde 25. Trevlig kväll så det är värt att vara lite trött idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv