torsdag 2 januari 2014

Gott Nytt År!


Nyårsafton började med jobb för min del men strax efter tio var jag tvungen att åka hem. Kände mig så himla dålig och värre blev det. Så nyårskvällen var väl kanske inte den mest fantastiska med tanke på att jag mådde skit och låg i soffan mest hela kvällen. Ändå kände jag mig så himla lyckligt lottad för att  jag fick fira in det nya året med den finaste människa jag någonsin har träffat  Kan inte förstå hur man kan tycka om någon så himla mycket. Å nu när det nya året började med att jag har varit sjuk i tre dagar så kan det väl bara bli bättre :)

2 kommentarer:

  1. Jag är sååå glad att du träffat en så bra kille. Du är en underbar tjej och förtjänar bara de bästa.
    Jag hoppas du kryat på dig nu! Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. och han är ju sjuuukt söt i sin fluga Turbo :D

      Radera

Bloggarkiv