söndag 19 januari 2014


Räknar ner till onsdag och ledig dag.
Då tänker vi dra ut i skogen igen när det fortfarande är ljust ute. Jobbhelgen är slut så nu kör vi igång den här veckan. Min sista vecka innan jag kliver över till 30 strecket..

OH MY GOD!
Vart tar åren vägen???!!

Nu är jag helt 100% frisk från min förkylning. Underbart! Tobbe tränar crossfit under veckorna så det står härliga till så nu vill jag också komma igång med träningen igen. Hundarnas träning står still just nu. Hade planerat att åka upp till Kilafors och träna med dom men Mikes framtassar sprack upp igen sist vi var i skogen. Trodde dom läkt så pass att dom skulle hålla för att springa löst i skogen men icke. Så nu vill jag vänta tills dom är helt ok igen så man inte åker upp och sen inte kan köra ändå. Trist att han får sånt problem med tassarna och klorna sina. Han är den första hunden som jag har varit tvungen att smörja in tassarna på under vintern. Lee och Turbo klarar sig iaf bra så det är skönt! Men just nu så längtar vi efter att få träna agility igen!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv