tisdag 21 januari 2014

Fun at work


För några år sen funderade jag på att plugga till florist.
Jag tycker det verkar vara så sjukt roligt. Samtidigt så gillar jag ju mitt jobb på frukten jättemycket. Jag valde att jobba kvar och har väl inte direkt ångrat det, men samtidigt så har jag fortfarande gått och funderat på det där. Så gissa hur kul det är nu när jag bytt till Coop och vi har en egen blombutik, i butiken. Superduktiga florister som sköter om den och vi på frukten får köra rastavbyte på blommor. Det betyder att vi får lära oss grunder,  göra arrangemang & buketter. Hur kul som helst!! Så nu behöver jag inte välja. Nu kan jag äta kakan och ändå ha den kvar typ ;) 

Idag var min första dag där inne. 
Det är svårt, roligt och otroligt inspirerande!!

Vi byggde om fruktavdelningen i veckan och Linda och jag har en massa ideér om hur vi vill ha det. Sjukt roligt att testa sig fram och se resultatet!

Idag var en bra dag på jobbet!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv