onsdag 6 augusti 2014

En heldag i Djurås







Den här veckan hade jag och Sofia bytt dag, så jag var ledig på tisdag istället för onsdag.
Så då passade jag på att dra till Djurås, utanför Borlänge. och hälsa på Camilla och hennes mysiga lilla familj. Jag har ju inte träffat Milo än fast han föddes i mars, pga olika tråkigheter i deras familj den senaste tiden 
Så igår kunde jag äntligen hälsa på och se deras hus som dom köpte i våras, och träffa hela familjen!
Vi myste med bebis, åt blåbärspaj och pratade om ALLT!  Camilla är en av mina äldsta och finaste vänner. Så himla glad att jag har henne i mitt liv!! Trots att vi inte träffats på så länge är det ändå som att vi umgåtts varje dag utan uppehåll. En sån vän som alltid finns där! Synd att dagen gick så fort å synd att dom inte bor närmare :)

Självklart blev det en hel del bebisprat.
Å den här ångkokaren/mixern ifrån philips är absolut någonting som jag också vill ha!
Verkar vara superbra när man vill göra sin egen barnmat!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv