måndag 11 augusti 2014

Vecka 31



Snart slut på den här måndagen.
Det var sjukt mycket att göra på jobbet idag och även om jag slutade klockan 14 så var jag så sjukt trött.  Fått värsta foglossningen nu så det kändes som att jag knappt kunde gå när jag kom hem. Sov lite middag och har städat och lagat mat sen dess. 

Tobbe jobbar kväll den här veckan så vi träffs knappt. Skittråkigt! 
Bara ledig onsdag den här veckan också så nu är det bara att bita ihop. Brukar inte göra mig nåt att jobba mycket men nu när man får ont av att stå och gå och det är det enda jag gör och lyfter tungt hela dagarna så känns veckorna tyngre. Men nu är det ju bara nio veckor kvar!! Så tills dess tänker jag bita ihop :) Känns bättre när man fått gnälla av sig lite också ;) 

Nu börjar det märkas att det är trångt inne i magen. Det är full fart hela dagarna och ibland när jag sitter i soffan kan man se hur magen guppar ut åt olika håll. Jag har så svårt att förstå att det är en fullt utvecklad bebis där inne. Nu ska den i stort sett bara öka i vikt. Ofattbart! 
Längtar såå tills den lille har kommit ut 

Jag var föresten till frissan i lördags innan kräftskivan.
Färgade barret och är sååå nöjd!! Frida på Nikita är grym!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv