söndag 2 november 2014

2 veckor


Helt plötsligt så var man morsa!

Magen är ett minne blott. Jag är så otroligt glad att jag inte har fått en enda bristning & att den har dragit ihop sig så otroligt bra. Nu två veckor senare så ser det ut som att jag har gått upp 1 kilo i bullmage typ. Sen när jag kan börja träna så kommer den vara borta på nolltid. SKÖNT! 
Tobbe sa tillomed idag att han trodde att min kropp skulle förfalla mer haha :) Så jag är glad att det inte blev så. 17 kilo borta bara sådär.

Det känns skönt att vara tillbaka till sig själv igen. 
Tröttheten som var i slutet av graviditeten är helt borta och äntligen kan jag känna mig pigg igen!

De senaste två veckorna har vi haft folk på besök i stort sett varje dag.
Hanna har fått så himla mycket fina presenter. Å jag fick bilderna som Megan knäppte på mig strax innan hon föddes. Jag kände mig så himla ful när vi tog dom men fy va roligt det är att ha kvar nu efteråt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv