söndag 2 november 2014

När jag var liten




Igår var jag ner på stan en sväng med Palle. 
Jag har letat efter "Mitt första fotoalbum" länge, men inte hittat nåt på nån affär. Nu när Hanna har kommit så ville jag verkligen ha ett. Jag har ett från när jag är liten och jag tycker det har varit jättekul nu när man själv har fått barn att läsa om när jag lärde mig krypa, gå, fick mina första tänder m.m. Tobbe hade ett likadant så det har varit jättekul att jämföra oss två.

Efter att blivit besviken på hur många som helst så hittade jag till slut det här. Det får inte plats med lika mycket kort som jag hade velat så jag får köpa ett vanligt album och fixa det själv. Jag gillade ändå det här för allt som man tycker är roligt att veta när man är äldre står med. Plus att alla sidor är jättemysiga. Lite som ett scrapbook album. Man kan öppna flikar, det finns som små fickor att spara "min första hårlock" m.m. Så nu ska jag bara vara en duktig mamma och fylla i albumet under det kommande året :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv