fredag 6 februari 2015

Fredagsmys med lilltjejen

Mammas gullrumpa

Äntligen FREDAG!

Jag tycker det är lika härligt med fredagar trots att man egentligen har fredag hela veckan. Fast då är ju inte Tobbe hemma så riktigt samma sak är det inte. Idag var Hannas farfar hit en sväng på eftermiddagen. Sen skjutsade vi ner Tobbe till södra för lite mat och häng med grabbarna. Sen åkte vi till Ica och köpte chips så Hanna och jag kunde ha lite fredagsmys och kika på fångarna på fortet. Sen när det var slut så nattade vi henne så nu sover hon gott.

Idag så fick jag ÄNTLIGEN prata i en evighet igen med Annika också!! Jag kommer aldrig någonsin behöva en psykolog som har en sån bra vän :) Det blir inte lika ofta nu längre när Hanna styr lite hur vi kan prata och inte ;) Vi planerade in en Bollnäsresa på sportlovet med övernattning. Å jag längtar redan!! Blir nog en sväng till Edsbyn då också :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv