onsdag 4 februari 2015

På minussidan

Just nu hatar jag min handled!

Jag har haft lite ont i min handled från och till i flera år. Men iomed det jobb jag har haft med tunga lyft har jag alltid tänkt att jag har varit lite överansträngd. Nu dom senaste dagarna har det bara blivit värre och värre.Det har börjat stråla ner i handen och sträcker sig upp till armbågen.  Det har inte fungerat att vila den. Så nu måste jag ner på HC och kolla upp den. Å jag hatar sånt!!! Kände att jag var tvungen att ringa när jag inte ens kunde knäppa upp knapparna på Hannas body utan att det gjorde för ont. ILLA! Kan inte ens bära en vanlig mattallrik med den. Jag tycker inte om när man inte e helt 100 och det känns som att man har en chipskropp!!! 

Så nu har jag fått gnälla av mig lite. Håll tummarna att det går över fort!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv