onsdag 4 februari 2015

Testat nya wrapsemlan



Nu blommar dom som allra finast!
Älskar när dom vita liljorna har den här röda kanten och tydliga röda prickar i bladen.

Idag har vi haft en typisk svennson dag. Vardagssysslor & hundpromenader. Sen på kvällen kom svärmor & Mats hit. Hanna fick en fin matstol & vi fick wrapsemla. Så hon passade på att testa stolen medans vi testade semlan. MYCKET godare än en vanlig semla. Den var lättare att äta och lite luftigare än en vanlig. Det räckte dock med en halv per person. Hanna gav stolen godkänt också. Den funkade bra att sitta i. Hon vill ju gärna vara med nu och sitta upp så då kan vi varva den med liggstolen hon har. Än så länge blir det nog jobbigt att sitta i den nya längre stunder. 

Ikväll fick jag och Lee gå sista promenaden själva. Tobbe hade redan varit ute med dom andra två. Riktigt lyxigt. Lee gick lös hela promenaden. Inte en kotte ute. Vi passade på att leka och träna lite lydnad längs vägen. Inget som man tar sig tid med på vanliga promenader när man har alla tre eller en barnvagn med sig. Så jag brukar utnyttja den sista promenaden till träning, när Hanna sover och är med Tobbe. Bilden ovan är en gammal bild. Det syns för han ser så ung ut. Tänk vad jag älskar den här hunden. Så himla speciell! Jag är så glad att vi fick flera år till tillsammans! Ända sen han blev sjuk i mars så kan jag komma på mig själv ibland när han och jag är ute..vilken tur jag har
Han är fortfarande så glad som han alltid har varit. Han gör en varm i hjärtat. Å sen har han släppt alla konstigheter han hade för sig som ung. Alla rädslor osv. Älskade lilla Lee

1 kommentar:

Bloggarkiv