torsdag 29 januari 2015

Vacination & bebisträff


Ååå va roligt det är att kika på kort! 
Hittade det här gamla på Tobbe :D 
Ung & vältränad ;)
Det kan få pryda det här inlägget eftersom jag varit så kass med kameran idag. 

Imorse åkte vi ner på BVC för 3 månaders vacinationen. Två sprutor. Ett i varje ben. Uscha! Första gången lillsnorpan grät när vi var dit. Men hon var jätteduktig och hon har inte haft nå feber än så länge. Jag hoppas hon slipper det. Vi har köpt alvedon utifall. 

När vi var klar där var vi bara hem och vände.
Tobbe stack och jobbade och jag & Hanna tog en promenad till Anna. Jättekul att träffas igen! Idag kunde alla mammor vara med också så vi var hela gänget. Plus en ny mamma som ska fortsätta hänga med oss. Så nu är det två pojkar i gruppen. Vi har ju varit värsta tjejligan också lilla Casper :) Men nu har han fått sällskap av lilla Oliver.

Jag tycker det är superbra att träffas såhär. Prata om allt som händer med dom små & allt som har hänt med ens egen kropp. Maelona sa att man har verkligen blivit snäll mot sin kropp sen man blev mamma. Å det stämmer nog. Jag har 5kg kvar till min gamla vikt. Det är lite mage och lår och rumpa mest. Men jag känner mig inge stressad så det är skönt. Just nu försöker jag bara mysa med mitt lilla hjärta! Å ge henne all den tid hon behöver! Till sommaren har jag satt upp som mål att vara tillbaka :) Jag har för mig att jag läst någonstans att 1 år är lagom tid för kroppen att återhämta sig ifrån en graviditet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv