torsdag 22 januari 2015

Från mage till rygg


Imorse när Hanna låg på filten och tränade nacke och rygg så rullade hon runt från mage till rygg för första gången. Hon blev skitförbannad för hon vill ju alltid ligga och kika och vara med nu när det händer saker. Så fort jag vände tillbaka henne igen blev hon nöjd. 

Sen var vi ut och gick med alla hundarna. Idag snöade det för fullt igen, så det var bara att skotta när man kom hem. Hanna somnar ju alltid i vagnen men vaknar så fort man stannar. Jag har försökt få henne att fortsätta sova i vagnen när vi kommer hem. De flesta barn gillar ju att sova ute i vagnen, men inte Hanna. Idag trodde jag att jag hade lyckats men tji fick jag. Efter 5 minuter hör jag i babyvakten att hon vaknat. Å hon vela inte somna om. Jaja...vi får väl se om vi lyckas bättre nästa gång :) 


Solen har ju kikat fram flera dagar på våra promenader också.
Tyvärr lyste den med sin frånvaro idag. Synd för man blir så mycket piggare när den är framme tycker ja :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv