torsdag 22 januari 2015

Idag hördes första skrattet

Åh! 
Den här bilden är helkass för det var skitmörkt i rummet MEN jag måste visa den för ca 1 minut senare så SKRATTAR lillstumpan för första gången!!! Å finns det nåt som låter goare än en bebis som skrattar??!! Tur hon har sin tokpappa som busar med henne.

Nu när det inte går att gå med vagnen i skogen längre så måste jag säga att jag är supernöjd med bärselen som vi fick i julklapp. Jag tror Hanna gav den godkänt också för hon passade på att sova i den sist vi var ute i skogen med hundarna.

Idag var vi ner på stan och fikade med Lovisa, Millie, Maria & Palle. Sen har vi bara varit hemma. Jonas och hans syrra var hit en sväng på kvällen efter dom hade varit iväg och tränat med Tobbe. Nu sover alla i familjen utom jag. Jag har lyckats vänt på dygnen lite, å jag kan ju tyvärr inte skylla på bebisen för hon sover ju... Sen brukar jag passa på att gå med hundarna en sväng på natten också. Tycker det är skönt med lite tid för mig själv i lugn och ro. Inte en kotte förutom vi ute. Så jag tror det ger energi till dan därpå även om det blir lite sent :) Å hundarna klagar inte...bättre "klart-vi-ställer-upp-sällskap" går nog inte att få!

Nä nu är det nog dags att säga Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv