onsdag 28 januari 2015

Fruktbrudarna här på mat idag


Idag var jag uppe före barnet mitt. 
Redan klockan tio! ;) Ja jag vet. Hon är en gudagåva när det gäller sovmornar.
Så jag hann duscha innan Tobbe stack klockan elva. Han skulle träna innan jobbet. Sen städade vi och lagade mat för klockan 14 kom Linda & Sofia som jag jobbar med. Vi hade bjudit hit dom på mat. Så det blev en massa tjejsnack och bebismys :) Hanna fick en jättefinklänning, dregglisar och ett par byxor ifrån Newbie. Tycker dom har så otroligt fina kläder!! Inget av det hade hon innan heller så det var super! Hon fick även en bukett liljor (nån som vet att jag älskar liljor tror ja...;)  Dom stannade ända till strax före sju. Tiden går verkligen fort när man har trevligt!

Hanna somnade i vaggan och jag tog reda på disken & gjorde matlådor. Då ringer svärmor och undrar om hon och Maria kan kika över. Så vid åtta kommer dom. Maria kom hem från USA i veckan och där hade hon köpt en jättegullig dress med Mimmi Pigg och strumpor med grodor på. Sen hade hon köpt som ett armband fast med ett litet grodhuvud på som är som en skallra. Typiskt usa :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv