fredag 2 januari 2015

Välkommen 2015


Välkomnar det nya året med att bli brunett igen!

Gravid, amma och blond var inte den bästa kombon. Kändes som att mitt hår rasade av mig. Så jag bestämde mig för att bli brunett för ett tag igen. Jag tror det var runt fem år sen sist... Tobbe var nog lite nervös eftersom han inte sett mig i brunt hår tidigare annat än på kort. Men han tyckte det blev bra så det var väl tur för mig ;) 

När jag tänker tillbaka på 2014 så är det några saker som satt sig lite extra.

Började året med att bli gravid och eftersom det var planerat så var vi jätteglada den där morgonen när Tobbe kom hem från jobbet sex på morgonen och tvingade upp mig och kissa på ett test. Han var den första som kikade på det och känslan i kroppen när han talade om det var obeskrivlig. Lycka!

Sen i mars hände nåt av det värsta jag varit med om. Våran älskade Tommy Lee blir akut sjuk. Han kissar ner sig och kan inte gå på bakbenen. Vi får åka in till Falu djursjukhus där han blir kvar i flera dagar. Några av dom jobbigaste dagarna i mitt liv när man inte visste om han skulle få komma hem nå mer eller inte. Som tur var slutade det hela lyckligt och idag är han nästan helt återställd. Lite sämre balans men fortfarande sitt glada härliga jag!

Vi har varit på två härliga utomlands semestrar.
Hurghada Egypten och Nice Frankrike. Vi var ju även över till Monaco när vi var nere i Nice. Supermysigt!

Men det som slår allt och inte bara 2014 utan är det bästa som hänt mig är dagen då Hanna föddes. 2014-10-18
Jag älskar den här lilla människan så otroligt mycket!
Jag får lixom inte nog. Det är nog nånting hon har ärvt av sin far.
Jag är så himla lycklig som får dela mitt liv med just dom två

Så om 2015 vill toppa det så säger jag bara BRING IT ON!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv