söndag 4 januari 2015

Mot nya mål



Godkväll!

Perfekt promenadväder ute idag. Solen var tillomed framme en sväng. Jag, Hanna & Turbo var ute och letade nya rundor. Vi hittade en riktigt bra med belysning hela vägen. Så då kan vi gå där även när det är mörkt. 

Idag är sista dagen på en månad som vi käkat onyttigt.
Imorn kör vi igång med nyttig mat och träning. Vi var på invägning hos svärmor idag så får vi se hur det ser ut sen den 1 februari igen. Det känns bra att köra igång efter jul och nyår. Nu har det ju gått 2,5 månad sen förlossningen så nu känns det som att man kan köra igång att träna igen. Springa tänker jag vänta med till våren. Michaela på jobbet började efter 3 månader efter sin förlossning och hon fick sånt problem med kroppen efter det och var inte riktigt bra förns efter 11 månader bara för att hon startade för tidigt. Trots att hon hade känt sig som vanligt. Så jag tänker inte riskera att det blir nåt sånt så vi kör promenader istället och annan träning fram tills dess. Nu ska gravidkilona bort! 6,5 kilo kvar till den vikt jag hade innan jag blev gravid. 

Tobbe och jag planerade maten för en vecka framåt idag och när han tog med sig Hanna och handlade så passade jag på att städa bort julen. Skönt att få det gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv