tisdag 16 juni 2009

Nedräkning..

Tre dagar kvar att jobba, sen har jag äntligen SEMESTER!!!

midsommarafton jobbar jag till klockan två, sen ska jag och Mats hitta på nåt tillsammans. Inte bestämt riktigt 100 vad än.  Sen på midsommardan åker jag och Annika till Ludvika och tävlar. Så det blir inget Jössebo för mig iår. Annars är ju det en klassiker på midsommardan :)

Söndagen blir det nog mest till att packa, för på måndag morgon klockan sex åker vi mot Gotland. Det ska bli sååå roligt. En hel vecka på Gotland, plus tävlingar hela veckan. Det ska bli roligt och se hur många lopp Lee orkar. Jag hoppas det ska gå bra. Tyson ska vara hos Linda när vi är där nere. Mats ska ju ner och se Social Distortion i GBG då, så det är jättegulligt av Linda och ha honom. Tyson lär ju trivas som fisken i vatten när han får vara i Växbo i en vecka...han gillar ju det :)

Idag hade jag den sista kursavslutningen också. Vi avslutade med en liten bana, och det var kul att se hur duktiga alla deltagare har blivit. Det ska bli spännande och se hur det går för dem framöver. Jag har iaf haft turen att ha två jättebra'a grupper. Fick t.o.m en blomma av den ena gruppen sista dagen...hur gulligt är inte det???

Nu ska jag sova så jag orkar med allt galet midsommarhandlande innan jag går på semster :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv