onsdag 11 juli 2012

Gårdagen

7.00 ringde klockan, drog på mig mysisar och gick ut och rastade Turbo.
Sen smet vi in igen och tog sovmorgon!! Det bästa med att vara ledig :)
Sen klev vi upp nån timme senare och åt frukost med husse och resten av hundarna.

 Mike och jag drog ut på en joggingtur efter frukost.
Mike körde ordentligt med mig, farten är mycket högre än när man springer själv eftersom man har honom som dragsnöre i selen framför ;) Så idag har jag världens träningsvärk i framsidan av mina ben. Antagligen för att man håller emot när Mike drar typ...han drar och jag bromsar. Vi blir trötta båda två av det iaf ;) 

 På e.m/kvällen var vi bjudna till Tobbes pappa & Eva på grillat i sandviken.
Eftersom bilen är trasig så åkte vi buss dit. Så när vi skulle gå till bussen gick vi ner på stan med Turbo. Han tycker det är jättespännande med alla människor som man möter. Han vill helst hälsa på allihopa. Nyfiken och glad i allt och alla.

När vi kom till Bollongen parken så fick han gå lös. 
Han är verkligen jätteduktig på det när man är ute och går. Han bara lunkar på efter antingen mig eller Tobbe. 

I Sandviken fick vi supergod mat som alltid när vi är där. Mums!!!
När vi åkte hem så fick vi låna en av Tobbes pappas bilar. Deras lilla gamla golf. Skönt att ha nåt att åka i tills våran är lagad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv